Saturday 19 December 2015

Emas Serendah 0.5 gram : Syiling Emas Amethyst

Adakah anda tahu yang Powergold ada emas sekecil 0.5 gram?

Syiling Emas 0.5 Gram Amethyst Ketulenan 999.9
Ada No Siri dan Certificate


Nak tau kenapa Powergold buat emas kecil-kecil macamni?
Tak lain tak bukan supaya kita semua rakyat marhein ni mampu memiliki emas. Ye, supaya kita semua mampu membeli dan menabung emas. Kebanyakan kedai hanya mempunyai emas sekurang-kurangnya 5 gram.

Tak semua orang mampu nak beli emas 5 gram kan? Kadang-kadang kena kumpul duit sampai setahun untuk dapat 5 gram. By the time dah cukup duit, harga emas pun naik.

Dengan membeli emas kecil-kecil macamni, tidak susahla nak beli emas. Tiap bulan boleh beli, tiap bulan boleh menabung emas.


Kenapa syiling emas 0.5gram ni lebih mahal harganya? Ini yang perlu anda tahu. Lagi kecil emas itu dibentuk, harganya lebih mahal kerana pembuatannya lebih rumit. Namun, emas yang kecil ini juga mempunyai nilai yang tinggi.

Kelebihan 0.5 gram syiling emas

Mampu milik - harga kurang daripada RM100 (harga ahli Powergold 20/12/2015 adalah RM91.50) sudah tentu boleh dibeli oleh kebanyakan orang

Mudah dijual balik - sekiranya anda terdesak dan memerlukan wang, menjual 10 keping syiling emas 0.5 gram lebih mudah berbanding menjual 1 keping gold bar 5 gram. Ini kerana anda boleh menjual kepada 1 hingga 10 orang berbanding 5 gram yang perlu dibeli 1 orang sahaj dengan harga yang tinggi. Percayalah, sekiranya anda menyertai Powergold, jualan balik emas sesama ahli sangatlah mudah. Ahli-ahli Powergold pasti berebut-rebut nak beli emas anda.

Mempunyai nilai yang tinggi - Emas yang kecil mempunyai nilai yang tinggi kerana pembuatannya yang sukar.

Sesuai dijadikan hadiah - Seperti yang saya tulis di sini hadiahkan rakan anda dengan emas 0.5 gram syiling ini amat sesuai kerana harganya yang mampu dibeli disamping menyedarkan penerima hadiah untuk menyimpan emas.

Seorang pengantin sedang memegang 0.5gram syiling emas hadiah daripada rakan beliau
Simpanan Untuk Ibu Bapa - Selain memberikan wang kepada ibu bapa anda, pemberian 0.5 gram syiling emas sebulan mungkin dapat menggembirakan ibu bapa anda.

Tabung emas anak - anak - Sesuai dijadikan tabungan emas untuk anak- anak. Lebih menguntungkan. Sila baca entry tentang simpan emas sejak bayi di sini

Jom mulakan sekarang. Nak lagi untung, join Powergold. Selain daripada dapat harga murah dari kedai, dapat juga bonus-bonus yang disediakan syarikat


Noriah | Stokis Powergold | Hubungi Saya | Sertai Ahli | Produk | Senarai Ejen

0 comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Borang Keahlian

Nama Penuh:
Email:
Username (2 perkataan - contoh nash gold) :
No. Telefon:
Alamat 1 :
Alamat 2 :
Alamat 3 :
Bandar :
Poskod :
Negeri :
Pilihan Pakej: Pakej Gold (RM350)
Pakej Solid Gold (RM450)
Pakej Super Power Gold (RM3,800)
Caj Penghantaran: Semenanjung (RM6.35)
Sabah / Sarawak / Labuan(RM10.60)
Pembayaran : Maybank
CIMB
Kad Kredit melaui Paypal (caj 4% akan dikenakan)
Komen (Sekiranya ada) :

Get your own free form like this one.